Härlig stund

Efter en lång arbetsdag är det väldigt skönt att njuta av en god kopp té från Stockholm, under en filt på soffan. Det är mysigt det! Jobbade långpass idag, 6-19. Det innebär sovmorgon imorgon, skönt! :)

Jag har börjat träna lite mer nu. Förra veckan var jag på ett spinningpass samt ett indoor-walkingpass ihop med syster min. Svettigt!!! Imorgon kör jag ett bodypump-pass direkt efter jobbet och på onsdag blir det äntligen bodycombat igen!!! På onsdag blir det med syster min igen - kul!! :)



Förra veckan satte vi upp tavlorna jag har gjort. Vi köpte en vanlig tavelhylla från IKEA så resultatet blev väldigt fint tycker jag!

Njut av kvällen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0