En vecka kvar

Om en vecka är det julafton. Jag känner mig ganska i fas faktiskt. De flesta klapparna är köpta, granen är uppe och klädd, julkorten ivägskickade och både den mjuka pepparkakan och saffransbullarna med mandelmassa och vit choklad är bakade. Men jag vill baka mer. Vanliga lussebullar. Saffransbiscotti. Chokladkakor. Med mera. Men jag får se vad jag hittar på :)
 
Idag firade vi Lucia på jobbet och barnen var utklädda och vi sjöng julsånger. Det var många föräldrar som kom vilket var väldigt roligt. Vi bjöd även på pepparkakor och lussebullar. Lyckat Luciafirande måste jag säga! :)
 
Är ni i fas tycker ni? Är ni redo för julafton med allt vad det innebär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0