Årets sista inlägg

Nu såhär sista dagen år 2013 får jag väl passa på att tacka året som gått för allt det gett mig. Hälsa, lycka, glädje och kärlek bland annat. Det har varit ett intensivt, spännande och lärorikt år tycker jag.
 
Jag hoppas att ni alla får ett härligt avslut på året nu ikväll då det är nyårsafton. Jag känner mig härligt redo för ett nytt år. Micael och jag kom nyss hem från att ha spenderat natten på Marstrands Havshotell så nu är jag sådär härligt mösig och avslappnad i hela kroppen. Havshotellet levde verkligen upp till våra förväntningar! Det var ett jättefint spaområde med flera olika pooler med olika tempererat vatten, flera fräscha fina bastus samt även varma utomhustunnor från vilka man hade en underbar utsikt över den vackra Marstrandsön. Helt helt underbart! Vi satt mest i utomhustunnorna och inne i bastun. På kvällen åt vi god middag i den fräscha restaurangen och därefter avslutade vi kvällen några våningar upp där det bjöds på livemusik. 
Dagens frukost var supergod och fräsch och den gjorde oss redo för några avslutande timmar i spadelen innan det var dags för oss att köra hemåt igen. Jag rekommenderar verkligen Marstrands Havshotell till er som vill fly vardagen lite och bara ha det mysigt och avkopplande.
 
Väl hemma igen hälsade vi på alla mina favorittjejer hemma hos mormor: mormor, mamma, syster´och mina två små hjärtegryn som alltid är så underbara och härliga. Det var mysigt må ni tro!
 
Nu är vi hemma igen och ska väl så smått börja förbereda oss inför nyårskvällen :)
 
GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA DÄRUTE! :) Vi hörs 2014!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0