Förkylt värre

Blodomloppet i måndags gjorde mig förkyld. Eller, det var väl snarare kylan som gjorde det. Jag började känna av halsont redan i söndags och efter måndagskvällen var det inte direkt bättre... Igår var det lite examensfirande här hemma och idag spenderar jag min tid på soffan. Nyser som bara den, snorar, känner mig yr och har värk i nacke och axlar (??). Trist trist!

Det var trevligt och mysigt igår dock:) Vi bjöd på kakbuffét, kaffe, té, vin och läsk. På bufféen fanns: morotskaka, drömmar, kardemummakaka med äpplen, torra chokladkakor, kladdkaka med chokladglasyr, cakepops med smak av kanel, cakepops med smak av kladdkaka samt vaniljpannacotta. Mycket sött blev det alltså...:)
Tack för att ni kom och firade mig på denna examensdag!! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va!!!! Duktig du är Louice på att baka allt smakade jättegott och allt var så fint med skyltar och allt,jag säger GRATTIS TILL ALLT,just nu är du bäst,men krya på dig GUMMAN,kram från MAMMA.

2012-06-07 @ 22:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0