Känns verkligen inte som lillördag idag.

Jag sitter just nu i soffan och försöker skriva den där jobbiga texten till den där tråkiga boken. Texten ska in på litteraturseminariet imorgon så jag måste alltså bli färdig idag. Först tänkte jag att jag kunde skriva klart den imorgon innan vi börjar, men nu ska jag jobba imorgon kl 6-12 och seminariet börjar kl 13 så det finns ju ingen möjlighet att skriva den imorgon. Med andra ord: ikväll får det ske under! :)

Idag har jag varit på min VFU-plats en sväng vilket var roligt och trevligt. Jag fick många kramar av barnen - alltid mysigt :) Jag var där för att diskutera ett kommande utvecklingsarbete som jag ska påbörja under min (sista..hihi) VFU-period. Därefter åkte jag till skolan för att träffa min VFU-ledare och diskutera lite kring bedömning och sådant där. Nu är jag hemma. Och sitter i soffan och försöker plugga. Går segt. Jag är otroligt skoltrött och orkar ingenting som har med skolan att göra. Jobbigt tycker jag. Fast i och för sig så har jag nog varit rätt skoltrött ett bra tag nu... Men det går sakta men säkert framåt mot examen! :)

Nej, nu får jag sluta blogga och börja plugga innan jag somnar. Ha en fin kväll hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0