Godmorgon denna måndag

Jag är trött. Men tycker det är skönt att jag ska till skolan först vid 11. Vi ska planera ett litteraturseminarium ihop med en annan basgrupp. Sen är det dags för seminariet. Sen är skoldagen slut. Och träningen tar vid :)

Nu sitter jag på soffan och skummar igenom böckerna till seminariet, inte för att något fastnar direkt... Men känns alltid bra att ha ett litet hum om vad böckerna innehåller.

De ringde mig nyss och frågade om jag kunde jobba som vikarie idag, men tyvärr var jag tvungen att tacka nej... Känns inget roligt att tacka nej till jobb.

Vad händer annars i veckan då? Har ni några roliga planer? Planer för morgondagen? :) Imorgon är det alla hjärtans dag ju och romantiken hänger i luften. :) Jag ska till skolan och sen på kvällen ska Micael och jag ha myskväll här hemma. Vi ska laga fin middag och bara mysa och ha det gott. :) Trevligt trevligt mysigt mysigt :)

Jag känner för att gå på bio snart. Vet dock inte vilken film jag vill se... Har ni några tips?

Nu måste jag nog göra något vettigt. Ha en fin måndag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0