Äntligen fredag!

Idag är det fredag och snart har jag jobbat en hel vecka efter att min semester tog slut. Min semester på två veckor gick otroligt fort! Och nu är jag redan tillbaks in i vardagen igen, med rutiner och allt. Idag jobbar jag sista dagen på den sommaröppna förskolan och på måndag börjar jag återigen på min "riktiga" förskola. Det ska bli spännande! Jag har lagt ut väldigt väldigt många kursböcker till försäljning och har redan fått sålt sex stycken!!!:) Känns bra att tjäna lite pengar på dem:) Vi har köpt ett Bonsaiträd!!! Jag har i hela mitt liv alltid velat ha ett sådant och nu står hon äntligen här hos oss!!! Hon är jättefin! :) Ha nu en fin dag!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0