Kärlek, glass och omtanke

Jag har känt mig riktigt nere idag av någon anledning. Jag har fått sådana humörsvängningar på sistone att jag knappt står ut med mig själv. Vissa dagar känner jag mig som en tickande bomb och det känns som att vad som helst kan få mig att explodera. Det är otroligt jobbigt. För mig, men framförallt för nära och kära i min närhet. Som jag sårar genom att vara irriterad. Jag menar ju inte det. Inte alls. Jag måste göra något åt detta, för såhär kan jag inte leva.

Något som muntrade upp mig idag var iallafall att Micael kom hem från jobbet - alltid mysigt! :) Dessutom hade han köpt en fin cyklamen till mig samt Ben & Jerry-glass. Han är helt underbar! Glassen njöt jag av när jag tittade på Ensam mamma söker. Blomman står fint i köket :)

Imorgon är en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0