Ojojoj

Sikken seg söndag. Att vara hundvakt (när man inte är van vid det) tar verkligen på krafterna. Micael tar igen sin sömn nu och jag försöker plugga men det går verkligen trögt. Max är verkligen jättesöt (som ni ju såg på bilden), men det är ovant att ha en hund här på natten. Haha, vi brukar ju inte ens ha hund här på dagen! Svårt att veta vad han vill, inte vill, hur han mår osv. Men men. Lärorikt var det iallafall!

Igår var det lördag och jag jobbade på hotellet. Det gick bra, cirka 200 gäster så det var rätt lugnt. I fredags jobbade jag på förskolan här och det var roligt. Fick ett väldigt positivt besked som tål att tänkas på :)

Vad händer nu i veckan då? Har ni några roliga planer? :)
I veckan för min del blir det:

  • Plugg idag
  • Plugg imorgon
  • Examination på tisdag
  • Passa lilla söta underbara W på onsdag :)
  • Torsdag jobb
  • Fredag jobb
  • Lördag kanske jobb?
  • Söndag kanske jobb?

Något annat smyger väl in antar jag, men såhär ser veckan ut i stora drag :)
Nu ska jag skriva på opponeringstexten så att den blir klar tills imorgon då vi ska skriva ihop oss lite.
Här i Göteborg regnar det för fullt idag, så känns ändå helt okej att spendera söndagen inomhus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0