Längtan

Jag längtar som bara den till vår resa!!! Det ska bli så otroligt härligt och underbart att komma iväg! Jag älskar att resa och ju mer man gör det desto mer vill man göra det! :) Så är det.

Det ska bli väldigt spännande att se Irland! Alltid kul att upptäcka nya saker och nya platser. Nya minnen för livet. Nya rikedomar.

Jag är extremt seg idag. Har läst igenom två B-uppsatser under dagen. Ska fortsätta mer noggrannt ikväll eller imorgon.
Idag har jag även tagit en promenad i höstvädret. Blev jag piggare av det? Lite. Men bara för stunden.

Imorgon ska jag iväg till min VFU-plats en sväng.

Nej, vilket trist inlägg. Nu får jag sluta innan jag skrämmer iväg er. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0