Äventyr i helgen :)

Sådär ja. Veckan har kommit till fredag. Äntligen! Micael och jag tar med oss bilen på äventyr i helgen :) Eller, det är väl snarare så att bilen tar med oss på äventyr :) Haha. Men det är vi som styr minsann! Jag berättar mer när vi återkommer på söndag!

Veckan hittills har varit bra tycker jag. Jag har hunnit med en hel del:

  • Praktik
  • Jobb
  • Plugg
  • Hård, svettig och rolig träning
  • Lite shopping
  • Middag hos en kompis ihop med två andra kompisar samt en liten bäbis (som var jättesöt) :) :) :)
  • Städning av lägenheten

Ja, det var nog det. Säkert nåt mer som fallit i glömska... Mitt minne är som många vet inte det bästa... :(

Efter helgens bravader måste jag verkligen ta tag i plugget rejält. Har mycket att göra! :(

Min Buzzador-kampanj från Pepsodent är nu avslutad och jag tänkte berätta mina tankar för er nu. Jag fick ju prova på en tandkräm som sades göra tänderna vita efter bara en borstning. Jag tycker inte att den gjorde den tyvärr. Smaken på tandkrämen var väldigt god och fräsch och man kände sig ren i munnen länge efter borstningen. Men jag tycker inte att mina tänder har blivit vitare. Är det någon av er som provat Pepsodent White Now? Vad har ni för erfarenheter?

Ha nu en bra helg alla läsare. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0