Vår inne-trädgård :)


Här har vi sått bland annat dill, rosmarin, plocksallat och Förgätmigej (min favoritblomma) :)




Här ska det växa krasse :) Undertill är det vatten och dessa små prickar är krassefrön. Dessa ska hållas fuktiga, vilket är ganska svårt då de torkar jättefort... Men vi hoppas att det växer krasse om några dagar :)


Såhär ser det ut. Vatten undertill, frön uppe. Det stod att det skulle börja växa om 5-7 dagar, så det hoppas vi på :) Jag lovar att hålla er uppdaterade om våra små planteringar och hur det går :)
Jag är mest spänd på krassen, då jag tycker att sådana här praktiska små odlingslösningar är väldigt bra! Hoppas solen tittar fram bara, annars växer det ju knappt... :(

Nu ska jag blåsa håret, fixa iordning mig och äta något litet innan jag sticker iväg till skolan på föreläsning.
Ha det gott mina läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0