Imorgon börjar allvaret igen

Ja. Imorgon börjar nästa kurs som heter hmm... äsch, jag minns inte.. Men någonting med dokumentation iallafall. Får se hur den kursen blir. Hoppas att den blir mer strukturerad än vad den här som vi läste nyss var. Under all kritik alltså!!!

Idag är jag alltså ledig - igen. Jag har precis ätit frukost - äpple- och apelsinklyftor med kesella samt en kopp te. Gott, friskt och fräscht :) Idag står på schemat:

  • Kika lite på kommande kurslitteratur. Jag har alla böcker hemma, så tänkte kolla igenom lite snabbt bara.
  • Ringa några viktiga samtal.
  • Göra mig iordning för att åka in till stan och möta en kompis :)
  • Äta lunch.
  • Dricka Chai Latte :)
  • Kolla i affärer kanske... :)
  • Träna?
  • Se andra filmen från lovefilm.
  • Sova.

Bra dag va? Jag tycker den verkar vädligt lovande :) Och så är det strålande sol på det :) (Om än lite blåsigt ute...). Vad mer kan man begära av en torsdag??

Ja, precis. Lovefilm var det ja! Igår såg jag på Revolutionary Road som var en väldigt bra film. Den var eftertänksam och intressant och alltså väldigt fängslande. Någon som sett den? Vad tyckte ni om den? Jag fick hem den och en till film: Små skandaler igår från Posten. Väldigt smidig tjänst ju! Imorgon skickar jag nog tillbaka dessa två filmer, för att i nästa vecka få hem två nya. Helt portofritt och väldigt smidigt! :) Prova det ni också om ni får chansen :)

Nu ska kika lite på kurslitteraturen... :P Lagom skojigt.
Ta hand om er! Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som en mysig dag :) Jag jobbade ju för Lovefilm innan, eller Brafilm som det hette då, o ringde hem till folk o erbjöd dem gratis hyresfilmer osv. Det är faktiskt jättebra!!

Revolutionary Road är görbra verkligen :)

PÖSS

2011-03-24 @ 12:16:05
URL: http://nekofrancis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0