Godmorgon

Idag är det söndag och det är morgon. Fast egentligen är det lördagnatt och jag ska för första gången göra ett tidsinställt inlägg :) Det ni :) Micael och jag har suttit här framför min dator ett bra tag nu och han har hjälpt mig med lite grejer på bloggen. Hur man länkar och så. Vi fick inte riktigt bukt på utseendet, men han sa att det kunde ta ett tag och genom mycket knåpande så skulle det nog gå. Får väl se om man orkar eller inte...
Blogg.se har inte så värst roliga teman kan jag tycka, vilket är synd. Borde lära mig mer om webdesign... kanske en kurs?

I fredags beställde jag kurslitteratur till min nästa kurs från adlibris Jag beställer alltid böcker därifrån, den sidan är bra! Snabba leveranser, bra utbud och bra priser. Dock är det inte alltid så kul att beställa och köpa hem kursböcker, men man måste ju ha det...

Hoppas ni alla har en skön söndag och hoppas att solen lyser på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0