Drömmar

Redan söndag. I och för sig bara söndag förmiddag, men ändå. Helgerna verkligen bara rusar iväg och jag känner för att göra något annat än det jag egentligen gör. Jag känner för att resa. Långt bort. Se något nytt. Andas ny luft. Göra något av värde kanske. Inte för att livet här hemma inte har något värde, men jag hoppas att ni förstår vad jag menar. Göra något MER bara. Göra något som man faktiskt känner för att göra. Utan en massa måsten. Jag vågar till och med säga att man kanske borde känna på hur ett liv utan klocka skulle vara. Min kocka är det första jag sätter på mig på morgonen. Och det sista jag tar av mig på kvällen. Det är jag och klockan. Klockan och jag. Vi är ett. Ett mot vadå?

Jag köpte en ny fin cardigan på HM igår. Den ser ni här: http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_TRO_CAR&shoptype=S  Jag vet inte riktigt hur man länkar till en annan sida... Tyvärr. Det är något jag får lära mig helt enkelt.

Nu ska vi snart på ännu ett kalas. Igår var vi nämligen ute och åt på restaurang för att fira Micaels mamma som fyllt år. Källarkrogen blev det och firandet blev lyckat tycker jag allt :)
Idag är det dags att fira Micaels mormor som fyller år imorgon. Vi ska dit på lite fika, trevligt. Måste ju göra mig iordning nu!

Ta hand om er. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla söta Louice,vi har alla våra drömmar,tänk att få leva utan klockan och alla måsten.Det vill nog dom flesta,men går det här? Då får man nog flytta till något annat land.Vill man det ,vågar man det,lämmna allt här,kanske???Men ni ska väl kanske resa du och Micael?? Eller se fram emot det,vi ska snart åka till Prag om tre månader jag ser fram emot det.Älskar dig jätte jätte mycke,puss

2011-02-20 @ 22:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0