Köpt säng!

Idag köpte vi en ny säng :) Den vi har nu är riktigt gammal och riktigt dålig. Jag får ont i ryggen av den och det kan ju inte vara bra! Så idag åkte vi till Kungsängen och köpte oss en ny, fin och bra! 180X200 - det är brett det :) Den kommer den 6:e september så den dagen ser vi fram emot mycket nu :)

Vi köpte ju även en ny spis eftersom vår gamla gick sönder då jag skulle vrida på reglaget en kväll - helskumt att en spis kan gå sönder av det! Såhär ser vår nya, fina och superbraiga spis ut iallafall:


Eller hur fin? :) Egentligen skulle vi behöva en 70-spis, men den vi köpte är en 60-spis så det blir ett ganska stort och fult glapp mellan spis och skåp. Men det får vi fixa någon dag framöver genom att sätta dit en större bänkskiva :) Men jag är så otroligt lycklig över att ha en fungerande spis och en fungerande UGN! Ni anar inte hur mycket jag bakade i måndags :) JO, nämligen tre kakor på bara några timmar! I vår gamla ugn hade det tagit en hel dag då den var extremt kass. Om man ens hade orkat baka tre kakor i den... En räckte gott och väl. Men nu iallafall har vi en spis och en ugn som vi är nöjda med :) Det känns härligt! Och ja, man kan trycka in reglagen så att det blir slätt:) Eller hur snyggt? :)

När jag ändå berättar om allt vi köpt (som inte var billigt direkt) kan jag fortsätta genom att berätta att jag har köpt en parfym :)



På Grand parfymeri har de extraerbjudanden just nu eftersom de fyller år (tror jag...) så då passade jag på att köpa denna goda och sötdoftiga parfym. Jag är nöjd :)

Sådär. Nu får det vara nog med dyra köp för ett tag framöver.


Kommentarer
Postat av: Emma

SNYGG spis :) Värd väntan? :)

2011-08-19 @ 10:48:30
Postat av: Jeanette

Spisen är superfin..ser verkligen helt ny och fräsch ut! :) Tänka sig att den kan göra så fina kakor..fast du gör ju mestadels av jobbet=) Gillar parfymen med! Var den vi luktade på när vi var på Åhléns va? =) Good! Alltid kul att läsa din blogg =)

2011-08-21 @ 20:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0