...

Idag är en sådan dag då jag längtar mig bort. Bort till platser jag varit på tidigare. Bort till platser jag ännu inte upptäckt. Bort till platser i min närhet. Bara bort. Kan vara så att jag inser att tiden tills skolan börjar igen är knapp. Bara en helg kvar. En kväll. En lördag. Och en söndag. Sedan tar skolan vid med alla måsten och saker som tynger en. Kursen kommer bli tung. Och min motivation är på botten någonstans. Orkar inte riktigt upp. Ett år kvar. Därefter frihet. Blir det frihet när man är färdig? Eller blir det inte det? Det blir väl vad man gör det till antar jag. Man får tänka positivt. :)

I helgen har jag iallafall mycket roligt inplanerat. Imorgon förmiddag är planerna inte spikade än, men kanske Liseberg.. eller kanske något annat. Men oavsett var vi är, så kommer jag umgås med mamma, syster och lilla söta underbara W :) Härligt! På kvällen vankas det fest vilket ska bli kul :) Kanske blir det utgång...kanske blir det inte det. Vi får se :)
På söndag ska vi faktiskt på en visning! Ett radhus som ser väldigt mysigt ut. Men tro nu inte att vi ska flytta inom den närmsta framtiden. Nejdå, vi bor kvar i vår två ett bra tag till. Men det är kul att kolla runt lite på vad för typ av hus vi vill ha i framtiden, vilket område huset ska ligga i osv osv osv. Checka läget lite. :)


Ett trevligt minne från Thailand. På väg till Koh Samet hällregnade det!!!! Mysigt tycker jag. :)


BH:ar i mängder!!! Beslutsångest!


Jag ska snart åka in till stan och möta mamma. Trevligt :) Hoppas ni får en mysig dag alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0