Spray?

Funderar på att skaffa någon slags försvarsspray. Jag har redan köpt vanlig AXE deo-spray från Willys, men frågan är om det inte är bättre att ha någon "riktig" försvarsspray? Har gjort lite efterforskningar på internet och där har det framkommit att sådana här lagliga sprayer inte är så värst effektiva. Finns ju ett helt hav med olika typer ju! Men men. Kanske inte är bra med spray alls, det kanske ger en falsk trygghet. Vad vet jag? AXE-sprayen ligger iallafall tryggt i min väska fram till den dagen då jag bestämmer mig.

Ikväll har vi ätit gulaschsoppa. GOTT! Jag blir verkligen bortskämd när jag sitter här på soffan. Micael pysslar och donar och tar hand om mig hela tiden. Han är verkligen underbar, min sambo. Idag har vi en lugn hemmakväll. Inget speciellt planerat alls. Skönt. Jag kan ju inte heller göra så värst mycket med tanke på min bandagerade fot..

Nu ska jag fortsätta på brevet jag började på igår. :) Kram till er. Ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0