Helgen är här :)

Nu är det helg :) :) Jag har jobbat idag, 8-16. Det var kul, jag var bland de yngsta barnen. Mycket att göra och väldigt mycket passande och se efter hela tiden. Men kul som sagt :) I helgen är jag ledig, imorgon blir det träning och Liseberg tror jag. Söndag är det fars dag och då är vi nog hos mormor och firar pappa. Trevligt med en lugn helg :) Kanske måste trycka in lite plugg också... :(

Vad har ni för planer för helgen? Något kul?

Igår var jag på middag hos M ihop med P och P. Alltid lika trevligt och mysigt att träffa er! :) Tack för en supermysig torsdagskväll, helt perfekt! Underbart god mat och underbart sällskap ; kan det bli bättre?

Kanske faktiskt ska ta och plugga lite nu.... ?

Ha en underbar helg ni alla!!!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0