Fiiika

Snart är måndagen över... REDAN! Tiden går verkligen fort! Imorgon är det tisdag och jag ska iväg till skolan en sväng. Vi ska sitta med basgruppen och planera en gestaltning och lite sånt där. Runt lunch ska jag träffa Maria och äta ihop med henne :) Var evigheter sedan vi sågs!!! Då snackar jag flera år. Hon bor inte i närheten om jag säger så... Känns som att jag de senaste dagarna träffat massa folk som jag inte sett på länge! Först Emma i lördags, Laila idag och så Maria imorgon. Riktigt riktigt kul tycker jag :) Synd att man bor så långt ifrån varandra... :(

Idag började jag skriva på min text. Har redan kommit till andra (och sista) sidan. Sköönt! Dock vet jag ju inte om den duger... Fast det vet man aldrig när man skriver rapporter och annat. Jobbigt.
Jag hade en lång paus från skrivandet då jag åkte in till stan och åt sushi och fikade med Laila och Sara. :) Trevligt, gott, roligt, mysigt och bra på alla sätt! :) Perfekt sysselsättning denna måndag. Om man bortser från skrivandet...

NU är jag åter hemma. Borde fortsätta på rapporten... men varför om den ska vara inne först om en vecka??? Ingen stress alltså...

Planer för veckan? Ska ni göra något kul, trist, intressant, jobbigt...? Imorgon vet ni ju vad jag ska hitta på. Resten av veckan blir det rapportskrivning, träffa Jeanette och Maria (en annan Maria) förhoppningsvis (var för längesedan nu!), tvätta imorgon, jobba lördag, jobba söndag, konsert i kyrkan på lördagkväll (Micaels mamma sjunger i kören) och på söndag blir det glöggkväll/födelsedagsfirande/första adventsmys hemma hos Johanna, Mattias och Wilma. Många planer. Roliga planer. :) Kommer att bli en bra vecka. Det känner jag på mig. :) 
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0