Orken är borta

Jag borde inte skriva här på bloggen just nu. Jag borde istället skriva på min ooootroooligt tråkiga hemtenta. Men men, det roligare vinner alltid ;) Idag är det måndag och en extremt produktiv sådan. Morgonen började med frukost och GP - underbar morgonritual. Därefter lite "ärenden" (slänga återvinningen, gå till min gamla förening med en ny ansökan till att få fortsätta hyra ut i andrahand, ta en skön promenad, handla mat, laga mat, fixa lite hemma och därefter möta upp Jeanette på hållplatsen. Vi hade planerat in en pluggdag hemma hos mig vilket det blev :) Vi gick igenom redovisningen som vi ska ha imorgon (äntligen kan man snart bocka av den från listan), gick igenom hemtentan (usch usch usch vad seg den är), såg på Lilla sjöjungfrun, åt lunch (pastasallad) och åt dessert och drack te :) Himla mysigt och kul måste jag säga! Tänk om det alltid hade vart såhär kul att plugga :)

Nu ikväll har Micael och jag röjt i mitt förråd. Bar upp möbler och grejer från förrådet hit till lägenheten. Nu ligger även lite saker ute på Blocket och vi är redan i fart med att sälja :) Många intresserade vilket är himla kul! Det är skoj att leka affärskvinna. :)

Nu blir det väl sängen snart antar jag. Imorgon är det plugg och skolan som gäller. Trist. Snart snart snart frihet. En vecka kvar.

Sov sött. Kram

Kommentarer
Postat av: Wilma & Syster

Håll ut! Snart har du sommarlov! Sen är det bara 2 år kvar! Det fixar du gumman! Tro på dig själv, vi tror på dig! Puss o kram! Saknar dig!

2010-06-01 @ 11:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0