Jobb, jobb, jobb.

Idag har jag jobbat på dagiset - kul som vanligt! Det känns verkligen att jag numera har kommit in i deras rutiner och så, allt känns mycket lättare. Jag kan till och med många av barnens namn :) Det ni :)
Ikväll ska vi äta citronmarinerad kyckling, pasta, grönsaker och kesopesto :) GOTT! Eller, det vet jag inte... Det är ett nytt recept nämligen så det ska bli spännande!

Imorgon är det jobb som gäller, likaså på söndag. Antagligen tränar jag lite på gymet som finns på hotellet imorgon också... Jag tror och hoppas det :) Hade varit riktigt skönt!

Jag måste verkligen börja skriva på min hemtenta.. :( VILL INTE! Jag borde verkligen börja läsa min VFU-grupps arbeten också. Vi ska ju ha en liten opponering på fredag :( Det hade vart skönt att få gjort det, läsa och skriva kommentarer och så, för att sedan kunna fokusera allt på hemtentan. Och på redovisningen på tisdag klart. Och på att andas. Men det löser väl sig, som allt annat. Sen, den 7/6, är det frihet som gäller. Tror jag. Iallafall efter klockan 16.00 (då hemtentan ska in) den 7/6 och ett tag framöver. Iallafall frihet från skolan. :) SKÖÖÖNT!

Längtar otroligt mycket till Kroatien!!! :) :) :) :) Det sak verkligen bli sååå otroligt underbart att komma iväg! Om än "bara" för en vecka och även om jag kommer vara riktigt deppig dagen då vi åker hem igen (24/7) (jag blir alltid riktigt deppig och nere när jag åker hem igen efter en underbar resa...). NU vet jag ju inte om det blir en underbar resa, men jag antar det :) Och tror det till 99,99 %. :) Ja, den dagen, den dagen :) UNDERBART!!!

Ikväll blir det god mat, bra film (någon kärleksrulle) och myyyys i soffan. Härlig fredag!

På söndag är det mors dag! Glöm ej detta! Men ännu viktigare: glöm inte att ta vara på era nära och kära ALLTID! Varje dag. Mina nära och kära betyder allt för mig. Bara så ni vet :)

Ha en underbar helg - det tänker jag ha :) KRAAAAM

Kommentarer
Postat av: Syster & Wilma

Du betyder allt för oss också! Älskar dig! Ha en skön fredag och helg! Puss & Kram

2010-05-28 @ 19:04:57
URL: http://lofgrenjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0