Goddag

Idag är det lördag och jag har jobbat. Försov mig i morse vilket jag aldrig annars gör! Jag vaknade när klockan ringde, men sen minns jag att jag ville fortsätta drömma lite till så jag råkade somna om... Och vaknade strax innan vagnen skulle gå. STRESS! Men jag hann med :) Var rätt lugnt på jobbet idag, skönt, jag känner mig otroligt seg idag. När jag kom hem gick vi en promenad på en timma - skönt.  Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och borde verkligen fortsätta på min hemtenta. Jag har kvar att analysera filmen Den lilla sjöjungfrun samt att skriva en sammanfattning.

Igår hade vi VFU-examination, den muntliga. Det gick nog rätt bra tror. Skönt att den är över. Så himla underbart att man verkligen kan bocka av saker nu och se framåt. På måndag klockan 16.00 är det över. Skööönt. Då ska det firas :)
Jag satt även barnvakt igår pt Wilma :) Vi besökte mormor på jobbet, tog en skön promenad, satt på en filt, gungade, umgicks med mormor och morfar en stund och hade det allmänt mysigt! Wilma är otroligt underbar! :)

Nu ska jag fortsätta med hemtentan... Jobb imorgon också, kanske lite träning efter det på jobbets gym. Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Tack för i fredags moster! Du är också underbar! Alltid lika roligt att leka och busa och mysa med dig ska du veta! Längtar redan tills vi ses nästa gång! Älskar dig! Puss! Wilma

2010-06-06 @ 17:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0