Snart är vi där!

Regn, regn, regn. Jag tycker det är rätt skönt, det blir lite svalare då. Men man vill ju inte ha för mycket regn heller, måste vara lagom. Men jag vet inte om jag bryr mig så mycket egentligen, jag är nog redan i Kroatien och har det mysigt och gott. I tanken är jag redan där nämligen :) Och snart även fysiskt :) SNART! Underbart!

Just denna morgon/förmiddag tvättar jag kläder. Ska snart även gå till återvinningen och tömma var stora fyllda påse... Därefter, när tvätten är klar, ska jag in till stan. Ska se om jag kan hitta ett par shorts som jag kan ha i Kroatien (och även här hemma framöver). Hoppas jag hittar några bra, billiga och sköna!

Igår var vi hemma hos Johanna, Mattias och Wilma och grillade och hade det mysigt!










Vi satt ute på deras altan vilket var väldigt varmt, men trevligt! Efter maten gick vi in till "svalkan" där vi lekte på golvet :)



Inomhus badade även Wilma i baljan vilket hon tyckte var väldigt skönt! Hon bytte om till pyjamas lagom tills vi skulle dra oss hemåt


Här tittar hon vackert på sin mamma... Finfint kort tycker jag!

Tack ni söta och rara för en väldigt mysig kväll! :)

Nu ska jag ner i tvätten, hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Systerdotter/Syster

Tack själva för en mycket trevlig kväll! Vilka underbara bilder du tog och vad fint du skriver! Älskar er! Förstår att du redan är i Kroatien, hoppas ni får lika underbart som vi hade när vi var där! Älskar er! Puss och kram

2010-07-15 @ 13:06:50
URL: http://lofgrenjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0