Analysen är äntligen klar!

Hej.

Söndag idag och dagen har gått fort och långsamt på samma gång. Började med att lämna över min fina fina fina och underbara lägenhet till tjejen som ska hyra den i andrahand. Hon var här med sin familj för att stuva in möbler och annat i lägenheten så hon fick nycklar idag av mig så med andra ord är det hennes ansvar nu att ta hand om den. Klart jag kommer tänka på den ofta och längta tillbaks till dess kök och utsikt - men det känns skönt att hon nu tar över. Det har varit en långdragen tid från det att jag fick godkänt att hyra ut den till att den faktiskt är uthyrd. Nu känns det härligt. Nu bor jag bara här i tvåan och det är underbart :)

Hur har ni det? Halva januari har gått med rasande fart! Mycket snö har vi och har vi haft länge - härligt :) Äntligen en riktig vinter :)

Idag blev jag äntligen klar med min seeeega analys, har tagit en evighet att få den klar. Dels för att den var väldigt tråkig och dels för att den var vääääldigt svår. Man vet aldrig vad lärarna förväntar sig av en så det är svårt att skriva några bra uppgifter utifrån ytterst få anvisningar. Men men. Nu är den klar :) Nu väntar jag på att Micael ska komma hem så han kan få läsa den och ge mig lite kritik. Sedan skriver jag ut den och lämnar in den imorrn för att sedan glömma av den :) Skööönt!

Johanna, Mattias och Wilma - mysigt hus ni har köpt! :) Det kommer passa er utmärkt - det är jag säker på! Kommer bli såå himla bra sen när allt är klart! :) Grattis till er!

NY kurs på tisdag.. Får se vad den har att ge oss. Hoppas något bra och spännande - men man vet ju aldrig...

Ta hand om er. Stor kram till er, mina få men fina läsare :)


Kommentarer
Postat av: Mosters Skrutt

Tack för hjälpen med huset! Ni är underbara! Ses imon längtar efter dig moster! Puss Wilma

2010-01-29 @ 10:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0