Sikken perfekt onsdag!

Nu börjar dagen gå mot sitt slut och jag börjar bli rätt så trött. Det har varit en helt perfekt onsdag idag!
Jag vaknade lagom tidigt för att äta frukost, läsa GP och njuta av morgonen. Därefter började jag skriva på min litteraturseminarierapport som faktiskt blev klar rätt så fort :) SKÖNT!
Vet ni vad jag gjorde sen? JO, jag tog bilen till Backaplan! Jag skrapade alla rutor, skitkallt ju och sen körde jag iväg :) Det gick bra att både köra dit, parkera där och att komma ut från parkeringen :) Och att komma ut från vår smala och trånga parkering här hemma också... :) Jag handlade mina grejer på systemet och körde därefter hem igen. Men vid Lidl tänkte jag: varför inte köra in och parkera lite här också? :) Så, jag körde in och parkerade och gick in och handlade lite. Sen fortsatte jag hemåt och parkerade där också :) Allt gick verkligen superbra och jag är riktigt glad att jag klarade av det :) Känns skönt, nu vet jag att jag kan :) Till och med parkera som jag hatar!!!

När jag väl kom hem igen och in i värmen åt jag lite lunch, lax, pasta o grönsakssås.
Sen duschade jag och gjorde mig iordning för middagen hemma hos Pauline. Mötte upp Pernilla på stan och tillsammans åkte vi hem till middagsvärdinnan, där även Martina var. Vi åt supergod mat!! Lax igen, men med potatis och rotsaker i ugn och en kall god sås till. Till dessert blev det smarrig cheese cake :) Känns som att vi har lite "Halv åtta hos mig" :) Väldigt kul! Tack för en perfekt avslutning på onsdagen tjejer!! :)

Nu är jag hemma igen. Dricker lite värmande glögg och funderar på att gå och lägga mig. Är trött.
Imorrn är det skola, litteraturseminarium och lite info inför VFU:n. 9-15. Sen ska jag fixa nytt pass. Segt!

sov sött. kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman vad du är duktig som skriver så ofta,alltid lika roligt att läsa dessa sidor,vad då ??+ ska du fixa pass?? Har det gått ut ,har ni bestämmt er vart ni ska åka,vore det något att vi tre kunde gå o fika o julshoppa eller bara kika på jul på stan en kväll,jag bjuder på maten,vad sägs, tänk på det.puss

2010-12-02 @ 17:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0