Lördag :)

Oj, vad jag är trött nu! Lördag idag. Jag jobbade på dagis igår - kul :) Efter det handlade jag ingredienser till lussebullar. Micael och jag hade nämligen planerat in lussebullebak :) Vi gjorde dubbel sats till och med - så att de ska räcka lääänge :)


Här är de underbara lussebullarna :) Visst är de fina? :) (Och visst är det ett fint arrangemang..? :))

Mysigt att baka - speciellt gula julebullar :)

Idag har jag jobbat på hotellet - kul :) Jag körde dit imorse :)
Efter jobbet åkte Micael och jag till Frölunda Torg för att handla våra sista julklappar. Jag körde även här, både fram och tillbaks :) Vi fick köpt nästan allt vi var ute efter - bara en liten sak kvar...  SEN är allt klart! Känns skönt, trots att jag inte alls hade många klappar att köpa... Men men :)

Nu är det lördagkväll och vi har det lugnt och skönt. Imorgon är jag ledig vilket är skönt! I veckan som kommer blir det VFU hela veckan och jobb till helgen så jag unnar mig en ledig söndag imorgon :)

Trevlig helg på er :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0