God fortsättning till er alla!

Nu är julen över och nyår kommer alldeles snart till oss alla... Tiden går, som vanligt, otroligt fort!
Julen var härlig med mycket mat, skratt och kärlek :)

Den här veckan håller jag mig inomhus eftersom jag måste skriva klart min rapport. Igår skrev jag en massa och idag har jag också skrivit en hel del - känns bra! Den måste ju bli klar innan jag sticker till Estland så jag har minsann en deadline! Sen om den duger eller inte, det har jag ingen aning om...

Imorgon ska vi dock på bio: Svinalängorna. Lite synd är det dock, då biljetterna köptes av mamma och pappa men nu är mamma sjuk så vi fick dem istället. Väldigt snällt av er, men det hade ju varit roligare om ni kunde gå själva... Men men... vi får återgälda detta snart! Och mamma - BLI FRISK SNART!

Så imorgon blir det en sväng på stan innan bion. Måste växla lite pengar (Euro, inte Kroon - känns konstigt) och köpa en liten present. Sen tänkte vi äta god mat på Danilo innan bion imorgon. :) Kommer bli en bra onsdag känns det som. Med ganska lite skrivande.... får skriva desto mer ikväll!

Sen blir det skrivande och packning som gäller resten av veckan. Och så nyår då såklart! Jag höll nästan på att glömma.. haha :) På söndag bär det av till Estland!!! Ska bli spännande minsann!

Just det ja! Jag har en Iphone nu :) Den kom lagom till julafton :) Jag är sååå himla nöjd med den! Det är verkligen sååå mycket mer än en telefon. KUL!

Vi hade det supermysigt med W när hon var här hos oss :) Vi lekte, busade, målade med kritor, myste, sjöng massa roliga sånger och sånt där. Dock blev det ingen pulkaåkning. Nu känns det faktiskt riktigt tomt när hon inte är här... Inte någon som springer omkring och drar ner grejer, tjattrar gulligt, ingen att leka med... ja, W - Vi saknar dig! Du är världens mest underbara lilla tjej!

Ta hand om er. Nu ska jag fortsätta skriva lite. Sen ska vi äta. Idag står det panerad fisk, potatis och sås på menyn :) GOTT!

Kram

Kommentarer
Postat av: Wilma

Jag saknar er också ska ni veta! Har haft det underbart hos er! Ni är så roliga och busiga och snälla som ställer upp och passar lilla mig när mamma o pappar jobbar! Saknar er! Vill sova över hos er snart igen! Puss och kram! Hoppas bion är bra imorgon! Älskar er! Ses på fredag! Längtar redan! Då sover ni över här ju;) Kramar

2010-12-28 @ 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0