Tillbaks till skolan

Hej på er!

Hoppas att ni hade en fin och mysig påsk! :) Nu är den över och vardagen är åter här. Vi firade påsk på landet allihop och hade det väldigt mysigt. Åt gott, tog det lugnt, umgicks, lekte mycket med Wilma och hade allmänt bra helt enkelt. Johanna, Wilma och jag var där från fredag till måndag och Micael och Mattias var där fredag till lördag bara. Så, vi hade en väldigt trevlig påsk :) Tack för allt :)




Här är en bild på underbara mor och dotter

Idag är det onsdag och jag har varit hemma hela dagen. Med tanke på att jag inte vill trycka ner min onda tå i en sko håller jag mig inomhus, trots det fina vädret. Idag har jag gjort storkok och fryst in i lådor. Det blev korv stroganoff :) Gott. Ikväll måste jag plugga lite, vi har en gruppredovisning imorgon i skolan som jag måste gå på. Vi ska presentera tre olika grekiska guda-/hjältesagor. Trist trist trist tycker jag. Men det får gå. Första dagen i skolan på evigheter känns det som.

Imorgon bitti ska jag även till läkaren och ta bort mina stygn på tån. HÄRLIGT! Ikväll tar jag sista penicillin-tabletten så jag hoppas verkligen att inflammationen har gått ner...
När hela den här nageltrångshistorien är över ska jag banne mig unna mig en pedikyr! Det anser jag att mina fötter är värda. Jag längtar efter att börja träna igen! Ska göra det så snart tån har läkt och känns bra. Nu ska jag börja bygga upp mig själv igen - inifrån och ut! Ska börja med mitt immunförsvar som varit kasst det här året för att sedan gå över till att försöka bygga upp en fastare kropp! Jag LÄNGTAR! Friskis - snart kommer jag!!!!!

Nu måste jag plugga. Ha det gott så länge, vi hörs! Kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: Wilma & Johanna

Vilken härlig bild du lyckades ta på Wilma;) Tack för en underbar dag i stan med dig idag, du är bäst! Älskar dig! Ha nu en härlig kväll med Micael! Puss & Kram från oss i Skogome!

2010-04-10 @ 16:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0