Fredag fredag fredag!

Idag är det fredag. Jag är ledig från skolan vilket är skönt. Just nu tvättar jag, därefter ska jag ut med sopsorteringen och sen gå till sömmerskan. Ikväll kanske jag tränar, jag får se.

Jag var i Malmö förra helgen för att fira Mimmi vilket var väldigt trevligt! :) Veckan därefter har gått fort. Skola, läsning, fikat med kompisar jag inte träffat på evigheter (nu snackar vi år), haft årets första picnic, köpt lite nya vårkläder, varit hos optikern (tydligen har jag lite lite brytningsfel) och ja, veckan har som sagt gått fort. Och jag har inte tränat en endaste gång!

Imorgon ska jag jobba. På kvällen ska Micael och jag till Taras och äta middag och därefter ska vi på bio och se Män som hatar kvinnor. Jag har redan blivit förberedd på att jag troligtvis kommer storgråta under filmen eftersom den sägs vara väldigt väldigt bra och väldigt väldigt väldigt hemsk. Har ni sett den tro? Vad tyckte ni? På söndag ska jag träna! Och dansa med mamma. Och kanske plugga lite.... Har ju trots allt en sådär 100 sidor ur en rätt trist bok att läsa till på tisdag.
Nu ska jag ner i tvätten. Ha det gott. Njut av dimman och våren som göms där bakom. :) Kram!

Kommentarer
Postat av: micael

hehe stackare..ingen som har sett filmen förutom oss. Puss

2009-04-09 @ 09:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0