Snart är det juni.

30:e maj - redan! Som jag sagt tidigare (ungefär varje gång) hänger jag inte med i tidens tempo längre, det går för fort helt enkelt. Beror det på åldern tro?
Jag kom nyss hem efter att ha vinkat av Micael på Landvetter och sagt att han ska vara rädd om sig när han befinner sig i Kina (hoppas han tog orden på allvar). Tre veckor till nästa gång vi ses, vilket är en otroligt lång tid. Får hoppas att tiden går lika fort som den brukar göra alltså. Kina låter otroligt spännande och faktiskt är jag lite avundsjuk på honom som åker iväg! :)
Ikväll ska jag ha en lugn hemmakväll med mamma faktiskt, det var väldigt längesedan. Vi ska äta glass och dricka vin. :) Sedan blir det i säng för min del, ska upp tidigt och jobba imorgon. Börjar 5.30... Efter jobbet blir det desto trevligare, grillkväll hos Johanna och Mattias inkl. övernattning hos dem :) Därefter jobb tidigt på söndagen också...

I onsdags gick Johanna och jag och några till Blodomloppet här i Slottsskogen. Det var trevligt och perfekt väder :) Fem km var det och jag måste säga att det var en helt perfekt distans :) Sedan var det picnic efteråt och ni anar inte hur mycket mat man fick i påsen!!! Gottigottgott :)

Nu är det dags för glass :) Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0