Höstförnyelse :)

Goddagens!

Idag är det torsdag - veckorna bara rusar iväg! Det har varit en fin vecka tycker jag. Har tränat en del (skönt att äntligen ha börjat på riktigt nu), jobbat en massa och shoppat en del. Träffat folk jag tycker om och lite annat smått och gott. :) Idag var jag på stan en stund efter jobbet och jag var på jakt efter nya jeans, av ljusare modell och jag hittade vad jag letade efter :) Gick till JC och där köpte jag faktiskt två par (!) till ett bra pris. Dessa jeans är lite mer smala nedtill än vad jag är van vid, men jag tror och hoppas att det blir snyggt ändå :) Måste bara vänja mig vid det. Hittade även en höstkappa av halvlång modell på Lindex faktiskt som var väldigt snygg och satt perfekt! Nu är jag alltså redo för hösten :)

Just nu håller jag på att tvätta, ska gå ner till tvättstugan snart och hänga upp allt på tork.

Ha så skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0