Snaaaart!


Hejhej!

Hur är det med er? Jag hoppas att ni mår bra! Här är det mörkt och torsdagen är snart över och ett minne blott. Om en månad befinner jag mig hemma i Sverige och i mitt underbara Göteborg :) Ska bli helt underbart och samtidigt lite nervöst också såklart. Då har jag inte varit hemma på tio månader och det är ganska länge...

På lördag morgon, mer natt, åker vi till Riga från Tartu! Vi tar en buss från Võru klockan 3.20 och får vänta till 6.15 då bussen till Riga går. Men tiden går snabbt :) Och ja, därefter börjar vår resa :) :) :) Riga, Vilnius och Warsawa!

Ta hand om er, skriver mer vid ett senare tillfälle. Läs också på resedagboken :)
Massa massa kramar!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0