Två månader kvar

Om exakt två månader kommer jag nog vara väldigt pirrig och nervös. Då är det nämligen dagen innan vårt bröllop :) Det känns så himla stort, bröllop. Ändå känns det som att vi redan är gifta och har varit det länge. Mycket börjar falla på plats nu. Ringen är snart färdig och när jag väl hämtar ut den och kikar på den så att den blev som jag hade tänkt, så ska vi även lämna in våra förlovningsringar på puts och Micaels för gravyr. Något som är väldigt tråkigt är att jag numera inte kan ha min förlovningsring då den blivit alldeles för stor... Så nu ligger den tryggt och säkert i sin lilla ask och jag (som kände mig extremt naken utan min ring) bär nu på tre små ringar (som hör ihop) från Glitter. Bara för att få känslan av att bära en ring. Och för att jag ska känna mig lite mer påklädd :) Men min förlovningsring kommer säkert bli bra tillsammans med min nya vigselring, annars kan jag alltid förminska den någon gång längre fram.
 
Jag ska snart lämna in min klänning så att den kan läggas upp då den är för lång. Jag har velat vänta med det tills jag hade hittat mina skor och nu är det så att mina skor ligger på posten och väntar på mig så jag ska bara hämta ut dem och prova dem och hoppas att de passar :) Då först kan jag lämna in klänningen.
 
På onsdag ska vi till restaurangen där vi ska ha middagen, det ska bli spännande. Vi ska diskutera upplägg, meny och annat. Åh, det kommer att bli så himla bra, det är jag säker på! Jag verkligen bara längtar nu! Tiden går så fort så snart är vi där... :)
 
Vi har även bokat hotell för bröllopsnatten. Det blir ett spa-hotell här i Göteborg som vi ännu inte har varit på. De hade ett bra bröllopspaket, vilket innebär sen incheck och fri tillgång till spadelen dagen efter. Och lite annat smått och gott :) Det ska bli så otroligt mysigt!
 
Och därefter har vi en underbar resa att se fram emot! Jag kan tänka mig att tiden fram till hösten kommer flyga fram i rasande tempo.
 
På tal om spa så ska vi faktiskt på spa om två veckor :) Vi ska återigen till Yasuragi i Stockholm. Vi var där för tre år sedan när jag fyllde 25 och nu ska vi alltså tillbaks :) SÅ bra var det där. Det var helt underbart. Och jag längtar dit! :)
 
Nu ska jag dricka upp mitt te och därefter göra en sallad till lunch imorgon. Jag kom hem från träningen för en stund sedan så jag har hunnit smaska i mig en god omelett som Micael gjorde och hunnit landa lite efter en stressig dag. Ta hand om er. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0