Tacofärs x 2

Hej på er.
 
Min träning börjar verkligen ge resultat och det gör mig glad :) Jag ska väl egentligen säga att det är både kosten och träningen som ger resultat, för jag har gjort stora förändringar i båda delarna. Jag äter mycket nyttigare nu och inget sött. Sockret har alltid varit min stora last och jag har alltid varit sugen på något sött. Men nu, efter några veckor utan choklad, kakor, glass och annat börjar mitt sockersug avta. Nu nöjer jag mig gott och väl med bara middag och behöver inget efteråt vilket jag ofta kände sug efter förut. Det känns så otroligt skönt! Nu äter jag mer frukt och grönt och känner mig mycket piggare. Samtidigt har jag även börjat träna regelbundet vilket är både kul och skönt. Den här veckan har det blivit ett MRL-pass i måndags, en löptur utomhus helt själv i onsdags, ett spinningpass i fredags och idag var Micael och jag på gymmet och körde hårt i lite mer än en timma. Det känns otroligt skönt att ha kommit igång med träningen måste jag säga :)
 
Igår åt vi tacofärs med sallad, men en lite annorlunda variant. Vi använde oss av kycklingfärs vilket blev jättegott! Mer saftigt på något sätt. Och idag orkade vi inte tänka på någon annan maträtt så det blev tacofärs med sallad idag igen, fast denna gång med nötfärs. Gott det också :) Och egengjord krydda på det, mycket godare än påsen man köper tycker jag.
 
Hoppas ni har en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0