Sista listen satt!

För ungefär fem minuter sedan satte vi dit den sista listen i vardagsrummet och detta innebär att samtliga lister är på plats!:) ÄNTLIGEN!!! Då vi använt oss av sättlim så har det dragit ut lite på tiden eftersom samtliga lister krävdes tryck under torktiden. Sådan tur att vi fick hem vår nya möbel i fyra tunga förpackningar lagom tills vi började sätta listerna! Dessa kartonger har vi använt som tryck så nu ser det superfint ut! 

Det som återstår nu är att limma fast vår tröskel (imorgon) och därefter sätta upp vår nya möbel! Samt åka till tippen och slänga grejer... och även packa in saker i den nya möbeln! :) Och därefter är det bara att invänta vår nya soffa! :) Vi ska även köpa ny matta, både dörrmatta och vardagsrumsmatta. Samt en till möbel. Och kanske en ny tevebänk i samma serie. Åh, det kommer bli så himla fint! 

Idag åt vi pasta och köttfärsgratäng, gott. Jag har även gjort en ny sats müsli, rostad och underbart god! Lagom till underbara programmet Allt för Sverige drack vi saffransglögg och åt pepparkakor. Mysigt! 

Igår morse hade jag mysigt hos fina syster med familj. Vi åt mumsig scones-frukost och myste med bebis! Idag är han en vecka gammal! :) ♥♥♥ Så fin och go. Helt underbara barn har jag till syskonbarn! 

Helgen är redan över för den här gången. Känns som att det enda jag gör numera är jobb och renovering. I veckan hann jag dock med ett pass på gymmet också! Löpning samt styrka. Skönt! 

Jag hoppas ni har en härlig söndagskväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0