Nytt liv

Jag kan nu stolt meddela att jag är trebarnsmoster!!! :) I söndags kom en liten gosse till oss och han är helt perfekt! Så söt och fin och rar. Jag längtar efter att få lära känna honom! Stort stort grattis till min älskade syster och hela hennes fina familj!! Ni är underbara hela högen! 

Idag är det onsdag. Jag har jobbat hemma idag men är nu på väg till jobbet för att ha veckomöte. 

Idag kommer en av våra nya möbler hem också! Micael är hemma för att ta emot den! Jag hoppas verkligen vi blir nöjda! Nu snart är vi färdiga med renoveringen. Vi håller på att sätta lister och det tog längre tid än väntat då vi fick rekommenderatfel lim. Så idag måste vi köpa bättre lim och fortsätta sätta fast listerna ikväll. Så snart är hallen färdig iallafall och det blir såå otroligt fint! :) Vi är väldigt nöjda! Vi har även beställt en ny soffa som kommer andra advent någon gång vilken vi längtar efter nu! Det är lite jobbigt att inte ha en soffa faktiskt. 

Ha det så bra :) 


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Vad du är fin o rar o söt moster! Världens bästa trebarnsmoster är du<3
Älskar dig så mycket! Puss puss

2014-11-13 @ 09:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0