Äntligen lördag

Efter en intensiv vecka på jobbet så är det nu äntligen lördag och har varit det ett tag vid det här laget :) Skönt med helg.
 
Igår kom Micaels lillasyster hem till oss för att spendera fredagskvällen och natten här hos oss. Vi åkte till coop och handlade lite mat som vi sedan tillagade och åt framför en film. Vi åt tacos vilket faktiskt var väldigt längesen vi åt! Gottgott. :) I förmiddags tog jag mitt pick och pack och åkte till Nordic Wellness för att spendera lite tid i gymmet där. Jag värmde upp, körde några maskiner och avslutade med att springa på löpbandet i 20 minuter. Bra och skön träning denna lördag som avslutades med en härlig bastustund :) Ska jag vara ärlig så var det bastun jag såg mest fram emot.. :) Jag njuter verkligen av att basta och tycker det är bland det härligaste som finns att göra. Jag längtar efter att ha en alldeles egen fin fräsch bastu. T'änk vad ljuvligt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0