Snabb vecka

Oj vad veckan har rusat iväg fort! Jag minns knappt vad jag har gjort. Haha. Inte så mycket mer än att jobba faktiskt. I måndags förberedde vi lite inför föräldramötet vi ska ha på måndag. I tisdags hade jag TAKK-kurs och det var roligt som vanligt! :) Lärde oss massa tecken kring mat vilket är väldigt bra att kunna! I onsdags efter jobbet var jag på synundersökning hos optikern. Resultat: vänster ögas syn något försämrad. Men bara en nivå så ingen fara på taket! :)

Jag har blivit förkyld så ingen träning har det blivit :( Hosta, ont i halsen och hängig är ju tråkigt. Men men.

Skönt med fredag tycker jag. Det har varit en intensiv vecka med många sjukdomar bland personalen vilket innebär kort om folk vilket leder till mer stress. Men men.

Hoppas ni har en trevlig kväll! :)
En bild från Bulgarien. Där var det varmt och härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0