"Tidig" måndag

I vanliga fall jobbar jag alltid till klockan 19.00 på måndagar, men idag var det en lite annorlunda dag. För det första var jag ifrån barngruppen i förmiddags då jag satt i ett möte angående vår hemsida. Jag är nämligen med i IKT-gruppen och vi har fått i ansvar att förnya hemsidan. Men det gick snabbt och smärtfritt.
Därefter var det lunch och lite utomhusaktivitet, för att därefter åka till Torslanda på en jämställdhetsutbildning. Jag är nämligen med i likabehandlingsgruppen också och idag skulle alla vi fyra på en liten basutbildning i jämställdhet.
Det var en helt okej utbildning, men mycket av det som de gick igenom hade vi redan bra kläm på. Så det kändes ju skönt :)
 
Det känns som att när man jobbar heltid så kretsar väldigt mycket i livet kring just jobbet. Känns som att man bara är där nästan. Det tar ju upp mycket av ens tid, så är det ju. I dagsläget har vi många som är sjukskrivna och en gravid bland personalen så det är väldigt många vikarier (vissa dagar inte ens vikarier). Vissa dagar känns det lite hopplöst måste jag säga, då det faktiskt bara är jag och en till som är ordinarie personal. Vi får väl se hur framtiden ser ut...
 
Hoppas ni hade en härlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0