Piggare

Hej på er.
 
Måndagkväll nu. Jag mår lite bättre faktiskt vilket är superskönt! Jag var dock hemma från jobbet idag men ska tillbaks dit imorgon. Magen har lugnat ner sig nu, så jag kan äta och dricka och vara mig själv igen :) Härligt!
 
Igår åkte Micael in till Backaplan för att köpa lite supergrejer till mig. Han köpte Acai-juice samt Superbär Elixir. Både juicen och elixiret är bra för hälsan och gör att man håller sig frisk och kry. Jag har verkligen proppat i mig av dessa både igår och idag och ska fortsätta ta dem hela livet ut har jag tänkt. Inga fler sjukdagar här inte, tack! Micael kom även hem med praliner till mig från Kahls Kaffe... Mums. Jag tog några stycken idag när magen mådde lite bättre och de var väldigt goda minsann :)
 
Idag fyller min käre far år!!! :) Grattis grattis till världens finaste pappa med andra ord!
 
Snart ska jag krypa till kojs tror jag. Jag har öppningspasset imorgon så jag kommer vara på jobbet tidigt alltså. En personal kort imorgon, så det lär bli en stressig dag. Vi får väl se hur det går...
 
Sov så gott. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Maria B

Hej!

Har du använt acaijuicen länge? Har själv funderat på att börja äta acaibär i "hälsosyfte" :)

Svar: Hej.
Nu har jag druckit juicen i några veckor och jag känner mig lite piggare :) Negativt är ju att flaskan tar slut fort, efter bara två veckor, men jag tycker det känns bra att dricka den :) Min mamma dricker också acaijuice och är nöjd. :)
Har du testat än?
Louice

2013-02-01 @ 00:05:49
URL: http://www.xn--acaibr-fua.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0