Vardagen är åter i rullning

Fyra veckors semester går fort. Otroligt fort. Det var dock väldigt välbehövliga veckor vill jag lova. Första veckan spenderade vi i Golden Sands i Bulgarien. Härligt härligt! Varmt och gott! Badade och solade varje dag, gick strandpromenaden, umgicks med trevligt folk, drack gott och åt (alldeles för mycket...) gott. Men härligt var det och jag längtar redan tillbaks!

Mindre kul var det att väga sig efter resan. Fyra kilo plus visade vågen (helt galet). Fyra kilo på en vecka. Visste inte
ens att det var möjligt att gå upp så mycket på bara en vecka.Men det är det minsann.

De tre resterande veckorna ägnades åt mycket träning, mycket nyttig mat, några kalas, en tripp till Ullared, en tripp till Kinna och Skene, tid till familj och vänner och lite annat smått och gott. Mysigt!

Semesterkilona är nu borta och mer därtill faktiskt! :) Nu banne mig! Jag tränar så mycket jag kan och äter väldigt nyttigt så det är kul att det ger resultat :) Jag satsar på vinter 2013!!! haha.

Nu har jag jobbat tre dagar redan och det känns helt okej. Det är lätt att komma in i rutiner igen. Imorgon är jag tidig och öppnar så snart ska jag sova.
Idag tränade jag 60 min spinning. Svettigt värre!!! Men skönt (efteråt...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0