Hemmaträning och åska

Ojdå, nu kom plötsligt flera blixtrar på raken samtidigt som åskan mullrar!! Mysigt att vara inomhus och sitta i soffan och dricka en god kopp té vid sådana här tillfällen :)

Igår efter jobbet (vi hade studiedag) åkte jag och tränade bodycombat (mitt favoritpass!!!). Det var svettigt och roligt och jobbigt och roligt igen! Idag skulle jag egentligen tränat indoor walking men jag hade verkligen ingen ork efter jobbet (hade det tidiga passet idag som drog över en timma pga schemasnack) så jag avbokade passet. Lagade lite middag istället: sallad, lättfräst lök och zucchini, blandade bönor och så i med lite ugnsgrillad lax. Blanda allt och servera med lite pesto eller fetaost. Vi hade även ett kokt ägg till. Jag vet, en salig blandning men gott var det :) Detta blir även morgondagens lunch!

Efter maten gick vi ut och handlade lite. Därefter fick jag verkligen orken tillbaks och därför körde jag lite hemmaträning! Tittade på en träningsvideo och körde övningarna som visades. Jag blev väldigt svettig ska jag erkänna! Första gången jag tränar hemma sådär till en dvd-skiva men jag gillar upplägget! Bra komplement till en träningsanläggning! :)

Så nu sitter jag alltså på soffan. Dricker té. Känner mig duktig. Och piggare! Nöjd helt enkelt. Samtidigt som åskan mullrar där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0