Kalashelg!

Igår körde Micael och jag landet. Jag i tron om att vi i familjen skulle ut och äta på en fin restaurang som ligger i närheten av stugan. Ack så fel jag hade! Väl på landet väntade ungefär 20 personer för att gratta mig med ett överraskningsfirande! Och det var verkligen en sådan överraskning! Jag hade ingen som helst aning!!!
Vi skålade i champagne ute på gräset i regnet vilket var kallt men väldigt trevligt! Inne i stugans värme därefter väntade god grillad mat och underbart god dessert!
Ja, herregud vilken lördag! Vilken helt underbar lördag! Tänk att alla var där för att fira lilla mig... Jag är helt rörd. Tacktacktack för att ni finns i mitt liv. Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan er alla. Ni är underbara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0