Tröttsamt

Nu är jag extremt trött på den här uppsatsen alltså. Jag vill ha mitt liv tillbaka. Det går sakta men säkert framåt iallafall. Vi har ett avsnitt kvar ungefär. På måndag ska uppsatsen skickas in och det ska bli underbart att äntligen få andas igen. Fast det är inte helt färdigt bara för att vi har skickat in det. Nejnej. Det ska granskas också vid en opponering och vi ska samtidigt granska en annan uppsats. Det ingår i examinationen. Detta gör vi den 28/5. Därefter blir det en eventuell komplettering och till det har vi fem dagar tror jag. Därefter är det klart. Och med det är tre och ett halvt års studier till ända. Härligt och läskigt på samma gång.

Idag har Jeanette och jag skrivit. Vi satt på Humanisten. Därefter gick jag till fotvården. Hade ett presentkort där så min kära syster och jag bokade in fotvårdsbehandling båda två idag, fast jag innan henne och hon en timma efter. Det var kittligt men rätt skönt samtidigt. Jag är ju extremt kittlig så det var väldigt jobbigt vissa perioder! Men det var även skönt. Fick ett väldigt fint rosa nagellack också :)
Efter behandlingen åkte vi till en sushirestaurang och åt goood sushi! Det var evigheter sedan jag åt sushi, tröttnade på det efter allt för mycket sushi under en period. Men idag var det underbart gooootttt :) Kanske behövdes det ett uppehåll på över ett år? :)

Nu sitter jag här i soffan och dricker te och ska börja plugga. Igen. Tar aldrig slut känns det som. Men hoppas ni har en trevlig och lugn och skön kväll!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0