Torsdagsfunderingar

Den här veckan har rusat och susat iväg. Det är redan torsdag! Och jag har ännu en innedag, trots det fina fina vädret... Lite mysigt är det iallafall, Micael jobbar hemma större delen av veckorna numera så han är också hemma när jag är det. Oftast är det väldigt väldigt mysigt, men ibland kan jag såklart önska att jag var helt ensam hemma. Jag gillar att vara helt ensam hemma. Och jag tror många människor behöver det. Jag gör det iallafall. Men inte för mycket, bara då och då liksom. :)

Iallafall. Jag sitter och skriver på mitt PM (loggboksanteckningar skulle man kunna kalla det). Jag är strax klar, det känns ju skönt :) Nästa moment blir att ta tag i opponeringen på allvar. Den är ju faktiskt på måndag redan. Lite stressigt, då vi inte ens börjat skriva vår text till den. Men det går nog vägen. Vi ska sitta på lördag har vi tänkt.

Herregud, snart är jag helt färdig och får min examen... Ska bli spännande och nervöst och roligt på samma gång!

Vad har ni för er denna torsdag? Njuter ni av solen?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0