Soligt

Det är soligt som bara den utomhus men jag sitter inomhus. Anledning: plugg. Har en 40-sidor lång text att granska och opponera på, på måndag. Utöver denna text, så ska jag även läsa två andra texter som är lika långa. Med andra ord: 120 sidors text. Varav 40 sidor extremnoggrant. Opponeringen ingår i examinationen så man måste utföra den bra. Annars ingen examen. Hehe. Examen. Vad stort det låter. Men snart är jag där. Och snart börjar jag jobba heltid. Jag hoppas verkligen att jag har lärt mig något under dessa 3,5 åren. Något borde ju ha fastnat, eller?

Sikken sommar vi har fått - redan! Det är jättevarmt och soligt ute och känns mer som juli än maj. Lite senare ikväll ska vi ut och springa en runda. Ska bli skönt! Men först ska jag plugga ännu mer. Resten av veckan är rätt fullbokad nämligen så det gäller att ta varje tillfälle som finns till att plugga. Tyvärr...

Igår var vi hos syster med familj och åt god Thaimat och hade det mysigt och trevligt :) En härlig tisdag! :)

Nu måste jag fortsätta läsa och skriva. Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0