Skön känsla i kroppen

Dagen efter Vår Ruset idag och jag känner faktiskt av att jag sprang loppet igår. Kroppen är lite stel sådär och jag är lite trött. Men det är väl så det ska vara antar jag. :)

Idag kör vi på en hemmadag, då vi pluggar hemma. Men vi har lite svårt att veta vad vi ska skriva idag, då vi ju väntar på vår handledares åsikter om det vi skickade in igår. Känns lite konstigt att börja skriva något idag, när vi inte fått hennes åsikter (ska ju träffa henne imorgon). Så vi får väl se om vi får gjort något vettigt idag...

Micael och jag ska iallafall tvätta idag. Han jobbar hemma så det är kul :) Vi har tvättid 14-17, ska bli skönt att bli av med tvätthögen.

Nu säger jag hej så länge! Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0