Lite borta

Ledsen för dålig uppdatering. C-uppsatsen håller mig i ett hårt grepp må ni tro. Om precis en vecka ska den skickas in. Underbart tycker jag. Den börjar ta kål på mig. Men vi har bara lite kvar nu. Vi ska fixa detta!

I helgen jobbade jag. Mycket gäster, men det var rätt kul. Stressigt men ändå kul. :) Bra med lite extrapengar.

Vad ska ni göra för roligt i veckan då? Jag ska göra klart c-uppsatsen... Det är prio. Det blir även jobb på söndag. Annars inget speciellt.

Nej men usch, vilket tråkigt inlägg. Ville bara säga hej. Jag återkommer när jag känner att jag har mer tid. Nu måste jag fokusera på skolan!

Godnatt till er, om ni ska lägga er nu. Det ska inte jag, jag ska plugga... Hela natten lång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0