Isolering i fin miljö

Idag är det alltså Första Maj. Jag har inte demonstrerat. Jag har inte tänkt på något politiskt. Jag har nog mest njutit av dagen i stort. Vi började med att städa här hemma så nu är det rent och fint och härligt.
Därefter handlade vi lite mat så nu är kylen lite mer fylld. Solen lockade oss därefter ut så vi begav oss ut på en långpromenad upp i skogen. Vi varvade promenad med löpning och det var underbart skönt! Klädda i endast t-shirt upptill kändes det som sommarväder! :) När vi kom hem igen åt vi lite lunch och sen satte jag igång med pluggandet. Det gick sådär, men lite framåt iallafall :)

Imorgon åker Jeanette och jag till landet igen. Vi stannar där till fredag och förhoppningsvis har vi fått massor gjort tills dess. Hade ju vart underbart om hela c-uppsatsen blev klar i veckan :) Isolering på landet är en bra grej :)

Vi hade världens mest perfekta Valborg igår. Var hos syster med familj och grillade och umgicks och hade det allmänt mysigt och trevligt och härligt. Åt god mat och drack gott vin :) Tittade på majbrasan som brann i området och lekte på lekplatsen. Hur mysigt som helst!!! Tack för en underbar Valborg!!! Tyvärr fick söta underbara W feber inatt så jag hoppas verkligen att hon kryar på sig snart! Gör ont i mostershjärtat när hon är krasslig...

Nu ska jag börja packa inför landettrippen. Ha en härlig vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0